Milan Medlik

programator, cestovatel, politik teoretik, biker, couchsurfer ale at uz si me predstavujete jak koliv, stojim si za svym nazorem!:-) momentalně cestuju a můj pruběh cesty můžete sledovat na twitter.com/m1uan
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x

Milan Medlik

Pravda o životě programátora

Díky kamarádovy jsem narazil na několik vtipných animovaných obrazků vystihujících život programátora, pojďte se podívat alespoň na některé z nich;-)

25.2.2013 v 3:43 | Karma: 20,13 | Přečteno: 1834x | Diskuse| Věda

Milan Medlik

Angličtina a jak se jí naučit? II

A: Ahoj Tome, tak co Slovníček Voc4u chytlo tě to? Učíš se? B : Ahoj Pavle, tak nakonec jsem se na stará kolena pustil do němčiny. Učím se třeba v čekarně u doktora, nebo v autobuse cestou do práce takže celou cestu hledím do mobilu a případám si stejný blázen, jako ti mlaďoši kolem mě. Ale jedné věci stále pořád nerozumím.

24.12.2012 v 4:21 | Karma: 3,78 | Přečteno: 138x | Diskuse| Věda

Milan Medlik

Angličtina a jak se jí naučit?

A: Ahoj slyšel jsem, že teď hodně cestuješ, Libanon,Indie,Nepal,Thaisko jak se ve všech těch zemích domluvíš? B: Ahoj,mimo jiné jsem byl i v Albanii a tam se teda nedomluvíš nijak:-) ale jinak Angličtina stačí.

4.12.2012 v 4:57 | Karma: 11,26 | Přečteno: 1685x | Diskuse| Věda