Milan Medlik

programator, cestovatel, politik teoretik, biker, couchsurfer ale at uz si me predstavujete jak koliv, stojim si za svym nazorem!:-) momentalně cestuju a můj pruběh cesty můžete sledovat na twitter.com/m1uan
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x

Milan Medlik

Video: Rumunsko si prostě nejde nezamilovat!

Po dlouhé době, konečně slibované video z výletu do Rumunska, který jsem podnikl před už 4 lety v roce 2017, ale podle mě se to tam za ta léta vůbec nezmenilo

25.3.2021 v 16:28 | Karma: 9,70 | Přečteno: 356x | Cestování

Milan Medlik

TOP 3 Nejlepší Vtipné Vtipy Na Měsíc Květen

Přemýšlel jsem jak se trošku rozveselit a napadlo mě pohledat nějaké vtipy. Pár velmi zajimavých jsem našel, tak jsem vybral tři nejlepší na měsíc květen. Dobře se bav! :-)

12.5.2017 v 9:32 | Karma: 13,85 | Přečteno: 1107x | Diskuse| Videoblogy

Milan Medlik

Video z výletu karavanem do Řecka a Albanie, kde sme natáčeli i s dronem

Blíží se léto a tak sem Vás chtěl trošku inspirovat svojim výletem k moři z minulého roku. Vyrazili jsme v pozdní čas 11. listopadu s kamarádem na road trip s téměř 30let starým karavanem do několik tisíc vzdálenéh řecka :-)

30.4.2017 v 17:43 | Karma: 10,37 | Přečteno: 498x | Diskuse| Cestování

Milan Medlik

Vaše dítě nemusite nutit do učení, nechte si ho hrát :-)

Na crowd-foundovem serveru Indiegogo, je velmi nadějný projekt Happy Animals. Jde o velmi povedenou vyukovou hru pro děti. Ale aby se mohl zrealizovat potřebuje právě Vaši podporu!

13.10.2015 v 23:29 | Karma: 5,62 | Přečteno: 160x | Diskuse| Ona

Milan Medlik

Děti nás potřebují (aneb co daruješ to se ti vrátí 8x zpět)

Dnes sem přispěl na zajimavý projekt, který má pomoct dětem ke vzdělání dětem, které nemají možnost chodit do školy nebo dokonce nikdy neviděli knížku. Celý projekt se jmenuje *Goodspero* a jedná se o crowdfuningový projekt na strance indiegogo. Poď přispět taky, bude to tak větší sranda! :-)

18.8.2013 v 10:22 | Karma: 6,18 | Přečteno: 272x | Diskuse| Společnost

Milan Medlik

A co ty? Ty máš svůj cíl jasný?

Tady je pravda o úspěchu: Nemusíš být chytřejší, jak někdo jiný, nebo líp vypadat nebo mít lepší kontakty, nebo snad mít víc štěstí. Musíš se pouze zaměřit - opravdu zaměřit - na to co chceš a jak toho docílíš. Toto je úvod k první kapitole, knihy od Siimona Raynolds - Why people fail.

18.3.2013 v 8:58 | Karma: 6,31 | Přečteno: 311x | Diskuse| Věda

Milan Medlik

Klíč k úspěchu, podle Brian Tracy

Jednou jsem měl možnost mluvit s jedním slavným zpěvákem a neubraníl jsem se nezeptat: jak se mu povedlo vyprodukovat kolem desitky světových hitů. On se jen pousmal a řekl : co je to desítka světových v poměru k tisíci neuspěšných... Zamysleli jste se někdy nad tím, kdyby jste znali to číslo, které reprezentuje počet neuspěchů, které si musíte projit než příjde uspěch, nesnažili by ste být více neuspěšní. Dejme tomu, kdyby to číslo bylo tisíc, nesnažili by jste se tu tisícovku dosahnout co nejrychleji ať jste u uspěchu co nejdřív? "Ne-failovali" by jste každý den aspoň 10x? Nejde říct, že každý neuspěch je kličem k úspěchu, ale podle Brian Tracy, kdo nefailuje ten se neposunuje/nezlepšuje. Dokonce vzpomína jednu společnost, kde zaměstnanci denně soutěží v počtu neuspěchů a podle toho hodnotí, kdo je lepší. Tak co kolikrát jste dneska 'failnuly" Vy? :-)

18.2.2013 v 12:12 | Karma: 7,09 | Přečteno: 308x | Diskuse| Společnost

Milan Medlik

Indie - strasti a pasti.

Milí deníčku, dneska jsem ti chtěl povědět o tom proč jsem vlastně tu indii neměl rád, bylo to proto, že ať jsem dělal co sem dělal vždycky na mě ti indové vydělali.

6.12.2012 v 10:10 | Karma: 6,24 | Přečteno: 917x | Diskuse| Cestování