Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Angličtina a jak se jí naučit?

A: Ahoj slyšel jsem, že teď hodně cestuješ, Libanon,Indie,Nepal,Thaisko jak se ve všech těch zemích domluvíš? B: Ahoj,mimo jiné jsem byl i v Albanii a tam se teda nedomluvíš nijak:-) ale jinak Angličtina stačí.

India, HampiMilan Medlik

 

A ty umíš anglicky? co si pamatuju tak si ve škole propadal z češtiny a němčiny.

No, nakonec se nademnou učitelé smilovali a základku mám uspěšně za sebou;-) ale anglicka slovíčka mě pomohl naučit muj chytrý telefon.

Chytrý telefon? Ja tady na ty hračičky moc nejsem

No právě všichni v tom vidí hry a zabavu ale ona je s chytrou aplikací velice užitečná věc!

To mě neříkej že něco nahradí starý dobrý papír nebo sešit se slovíčky?

Celá věc je o tom, že když čekáš třeba na bus nebo někde na uřadě tak ty slovíčka u sebe nemáš ale telefon jo a těch pět minut na zopakovaní si 10slovíček je víc jak za celý den nic.

To sice dává smysl, ale stejně je nejlepší, když se to učím sám protože vím co znám a co ještě ne, což ten program určitě neví.

:-) Teď jsi mi uplně nahrál, on to právě že VÍ! Pozná to podle tvojich reakcí.

Jakých reakcí?

Napovíš mu tak, že u každého slovíčka se musíš rozhodnout mezi jedním z tlačítek "znám" a "neznám" aby ti bylo zobrazeno další slovíčko.

...Co když budu podvádět?

Pokud chceš procvičovat slovička která ti moc nejdou je dobré byt poctivý a je určitě lepší, když sis nebyl upně jistý dát přece jen "neznám". Slovníček Voc4u se ti za to odmění tak že stebou bude procvičovat častěji neznáma slovíčka jak ty druhá. Nakonec bys podváděl sám sebe, nikoho jiného

Slovníček Voc4u?

Tak se ta aplikace jmenuje Voc4u "vocabulary for you" (poznamka redaktora: "slovníček pro tebe")

A kolik Voc4u stojí?

Slovniček Voc4u je v základní verzi s 1000 slovičky a frázemi ZDARMA a když se ti zalíbí můžeš si Voc4u rozšířit o dalších 2000 slovíček za 195kč.

195kč?? si trošku upad ne?

za 195kč se dneska snad už ani pořádně nenajíš a když jdu s kamarady na jedno, mimochodem největší česká lež, tak mě to stojí víc a je to jen jeden večer, tyhle ty vědomosti mě můžou sloužit celý život.

No ja anglicky umím docela obstojně, takže asi nic pro mě.

Se slovníčkem Voc4u se můžeš učit i německá, španělská, francouzká slovíčka, ... takže i ty si můžeš najít to své.

Tak ja to tedy zkusím;-)

Voc4u najdeš na Google Play a nezapomeň mě pak říct kolik ses toho naučil nebo ještě lépe dát Slovníčku Voc4u dobrou referenci v podobě 5 hvezdiček:-)

Základní verze slovníčku Voc4uhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.voc4u

Rozšířená verze ze 3000 slovíček a frází: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.voc4u.silver

Autor: Milan Medlik | úterý 4.12.2012 4:57 | karma článku: 11,26 | přečteno: 1685x
  • Další články autora

Milan Medlik

Video: Rumunsko si prostě nejde nezamilovat!

Po dlouhé době, konečně slibované video z výletu do Rumunska, který jsem podnikl před už 4 lety v roce 2017, ale podle mě se to tam za ta léta vůbec nezmenilo

25.3.2021 v 16:28 | Karma: 9,70 | Přečteno: 356x | Cestování

Milan Medlik

Za dobrodružstvím do Gruzie na Kavkaz

Co tak dát si trochu dobrodružství. V srpnu 2018 jsem spolu s kamarádkou a mojí dodávkou vyrazily na výlet do Gruzie a na Kavkaz.

6.3.2019 v 23:59 | Karma: 9,67 | Přečteno: 359x | Cestování

Milan Medlik

Veršované Video Toulky - Senec | Balaton | Alpy

Zima nás trošku držela doma jako v mříži, naštěstí se vyletová sezona rychle blíží! Mám tu pro Vás pár super výletových tipů, které Vás zaručeně dostanou ven z vašich bytů!

1.3.2019 v 16:41 | Karma: 5,20 | Přečteno: 120x | Cestování

Milan Medlik

Výletujem U Kávičky - Moravskoslezký Kraj ČR

Zdravim všechny výletníky tohle je kratke videjko ke kavičce z Našich luhů a háju. Věřím že se Vám bude moc líbit :-)

8.6.2017 v 12:53 | Karma: 9,97 | Přečteno: 304x | Diskuse| Cestování

Milan Medlik

TOP 3 Nejlepší Vtipné Vtipy Na Měsíc Květen

Přemýšlel jsem jak se trošku rozveselit a napadlo mě pohledat nějaké vtipy. Pár velmi zajimavých jsem našel, tak jsem vybral tři nejlepší na měsíc květen. Dobře se bav! :-)

12.5.2017 v 9:32 | Karma: 13,85 | Přečteno: 1107x | Diskuse| Videoblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
programator, cestovatel, politik teoretik, biker, couchsurfer ale at uz si me predstavujete jak koliv, stojim si za svym nazorem!:-) momentalně cestuju a můj pruběh cesty můžete sledovat na twitter.com/m1uan