Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Indie - strasti a pasti II

Milí deníčku minule jsem ti vyprávěl o jednom převozníkovy ve Varanasi v Indii, dnes ti musím povědět něco o Rikšamenech ti byli taky velice šikovní. (Rikša je většinou motorové vozítko, něco jako takxik, rikšamen je ten kdo to řídí)

Indie, HampiMilan Medlik

 

Zrovna v tom varanasí když jsem jel na nadraží, měl jsem čas tak jsem si to tam vykračoval pěšky a každeho kdo mě nabizel odvoz jsem s usměvem na rtu slušně odmítl, ale jeden přece hodil super cenu 40rupek, tomu sem nemohl odolat protože to bylo na nadraží eště tak 3km. Jen jsem byl hladoví tak jsem se ho zeptal jeslti se můžu napřed poobědvat, on apeloval že samozdřejmě že rád počká. No a na když jsme pak přijeli na nadraží a došlo na placení tak chtěl víc - nechal si proplatit obědovou čekačku. (na druhou stranu mě vzal do dobré restaurace kde sem potkal jednoho typka z anglie a ten říkal, že je to nejrozumější volba v celém varanásí, že ve varanasí žije několik let a chodí vždycky tam, a celkově chtěl 50)

přímý přenos z rykši : http://www.youtube.com/watch?v=PbIy114FYsI&list=UUvkjkVbNtuMu3LFdpdvJvIA&index=4&feature=plcp

Nebo krasný příběh o tom, jak jsem se jednou na rikši svezl zadarmo, to jsem si šel opět ve Varanasí koupit jízdenku na vlak do Gonkapuru, přibrzdil mě rikšamen s jeho kolorikšou, vezl jednoho Inda mladšího vzledu, dobře oblečeného a s usměvem mě zval k sobě do rikši že má podobnou cestu k nadraží. Nechal jsem se zvyklat projíždkou zadarmo, nakonec mě ten milí pan pozval na čaj k sobě do továrny na hedvábí a nakonec když mame trošku času mě ukazoval jejich výrobky. Co ti milí deníčku budu říkat, nakonec to bylo nejdražší svezení na rikši, protože jsem jsem tam nakonec nechal 500 za hedvábné šátky!

další příběhy nejen z indie naleznete tady http://cestujemeradi.blogspot.com

a fotky tady: http://www.facebook.com/groups/cestujemeradi/

Autor: Milan Medlik | pondělí 10.12.2012 7:00 | karma článku: 5,60 | přečteno: 604x
  • Další články autora

Milan Medlik

Video: Rumunsko si prostě nejde nezamilovat!

Po dlouhé době, konečně slibované video z výletu do Rumunska, který jsem podnikl před už 4 lety v roce 2017, ale podle mě se to tam za ta léta vůbec nezmenilo

25.3.2021 v 16:28 | Karma: 9,70 | Přečteno: 356x | Cestování

Milan Medlik

Za dobrodružstvím do Gruzie na Kavkaz

Co tak dát si trochu dobrodružství. V srpnu 2018 jsem spolu s kamarádkou a mojí dodávkou vyrazily na výlet do Gruzie a na Kavkaz.

6.3.2019 v 23:59 | Karma: 9,67 | Přečteno: 359x | Cestování

Milan Medlik

Veršované Video Toulky - Senec | Balaton | Alpy

Zima nás trošku držela doma jako v mříži, naštěstí se vyletová sezona rychle blíží! Mám tu pro Vás pár super výletových tipů, které Vás zaručeně dostanou ven z vašich bytů!

1.3.2019 v 16:41 | Karma: 5,20 | Přečteno: 120x | Cestování

Milan Medlik

Výletujem U Kávičky - Moravskoslezký Kraj ČR

Zdravim všechny výletníky tohle je kratke videjko ke kavičce z Našich luhů a háju. Věřím že se Vám bude moc líbit :-)

8.6.2017 v 12:53 | Karma: 9,97 | Přečteno: 304x | Diskuse| Cestování

Milan Medlik

TOP 3 Nejlepší Vtipné Vtipy Na Měsíc Květen

Přemýšlel jsem jak se trošku rozveselit a napadlo mě pohledat nějaké vtipy. Pár velmi zajimavých jsem našel, tak jsem vybral tři nejlepší na měsíc květen. Dobře se bav! :-)

12.5.2017 v 9:32 | Karma: 13,85 | Přečteno: 1107x | Diskuse| Videoblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
programator, cestovatel, politik teoretik, biker, couchsurfer ale at uz si me predstavujete jak koliv, stojim si za svym nazorem!:-) momentalně cestuju a můj pruběh cesty můžete sledovat na twitter.com/m1uan