TOP 3 Nejlepší Vtipné Vtipy Na Měsíc Květen

Přemýšlel jsem jak se trošku rozveselit a napadlo mě pohledat nějaké vtipy. Pár velmi zajimavých jsem našel, tak jsem vybral tři nejlepší na měsíc květen. Dobře se bav! :-)

 

Třetí místo
=========

Přijde chlapík se zdechlým psem za katolickým farářem: "Pane faráři, umřel mi pes, prosím vás, chtěl bych, abyste za něj odsloužil zádušní mši." "Ale vždyť víte, že to nejde!" "Ale já jsem s tím pejskem žil 10 let a měl jsem ho velmi rád!" "Ale vždyť pes nemá duši! Víte co, dám vám tip. Za městem je taková sekta. Zkuste to tam." "Pane faráři, a myslíte, že bude stačit dvacet tisíc?" "Člověče, to jste měl hned říct, že pejsek byl katolík...!"

 

Druhé místo

========

 

...

 

První místo

========

 

...

Autor: Milan Medlik | pátek 12.5.2017 9:32 | karma článku: 13,85 | přečteno: 1107x