Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Video: Rumunsko si prostě nejde nezamilovat!

Po dlouhé době, konečně slibované video z výletu do Rumunska, který jsem podnikl před už 4 lety v roce 2017, ale podle mě se to tam za ta léta vůbec nezmenilo

Konečně internet! Po cestě jsem viděl pár dřevěných kostelíků, které jsou ve vnitř krasně malované. Paní co mě pustila dovnitř chtěla 10lei, jenže jsem neměl žadné drobné, takže jsem nemohl zaplatit. Ptala se tedyodkud jsem. Říkám "z Česka". "jo czechoslovakia" zabrble si pod nos a odchazí... už asi nás vyčuránky z česka zná :-)

 

Transfăgără?an https://youtu.be/KxWkxaEGfW0?t=112
?Poinary https://youtu.be/KxWkxaEGfW0?t=286
Şurdeşti https://youtu.be/KxWkxaEGfW0?t=319
Căline?ti https://youtu.be/KxWkxaEGfW0?t=353
Voronet https://youtu.be/KxWkxaEGfW0?t=396
Dunajska Delta https://youtu.be/KxWkxaEGfW0?t=646
Vama Veche https://youtu.be/KxWkxaEGfW0?t=817

 

Autor: Milan Medlik | čtvrtek 25.3.2021 16:28 | karma článku: 9,70 | přečteno: 356x
  • Další články autora

Milan Medlik

Za dobrodružstvím do Gruzie na Kavkaz

Co tak dát si trochu dobrodružství. V srpnu 2018 jsem spolu s kamarádkou a mojí dodávkou vyrazily na výlet do Gruzie a na Kavkaz.

6.3.2019 v 23:59 | Karma: 9,67 | Přečteno: 359x | Cestování

Milan Medlik

Veršované Video Toulky - Senec | Balaton | Alpy

Zima nás trošku držela doma jako v mříži, naštěstí se vyletová sezona rychle blíží! Mám tu pro Vás pár super výletových tipů, které Vás zaručeně dostanou ven z vašich bytů!

1.3.2019 v 16:41 | Karma: 5,20 | Přečteno: 120x | Cestování

Milan Medlik

Výletujem U Kávičky - Moravskoslezký Kraj ČR

Zdravim všechny výletníky tohle je kratke videjko ke kavičce z Našich luhů a háju. Věřím že se Vám bude moc líbit :-)

8.6.2017 v 12:53 | Karma: 9,97 | Přečteno: 304x | Diskuse| Cestování

Milan Medlik

TOP 3 Nejlepší Vtipné Vtipy Na Měsíc Květen

Přemýšlel jsem jak se trošku rozveselit a napadlo mě pohledat nějaké vtipy. Pár velmi zajimavých jsem našel, tak jsem vybral tři nejlepší na měsíc květen. Dobře se bav! :-)

12.5.2017 v 9:32 | Karma: 13,85 | Přečteno: 1107x | Diskuse| Videoblogy

Milan Medlik

Video z výletu karavanem do Řecka a Albanie, kde sme natáčeli i s dronem

Blíží se léto a tak sem Vás chtěl trošku inspirovat svojim výletem k moři z minulého roku. Vyrazili jsme v pozdní čas 11. listopadu s kamarádem na road trip s téměř 30let starým karavanem do několik tisíc vzdálenéh řecka :-)

30.4.2017 v 17:43 | Karma: 10,37 | Přečteno: 498x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

PŘEHLEDNĚ: Češi vyberou 21 europoslanců. Kandiduje i Mourek s mimozemšťany

26. dubna 2024  10:37

O křesla v Evropském parlamentu se na začátku června utká třicet uskupení. Podle průzkumu agentury...

Řecko Kyjevu PVO nedodá, potřebujeme ji sami, říká. Španělé pošlou jen rakety

26. dubna 2024  10:35

Španělsko ani Řecko nedodají Ukrajině systémy protivzdušné obrany, které Kyjev žádá k obraně před...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  10:24

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
programator, cestovatel, politik teoretik, biker, couchsurfer ale at uz si me predstavujete jak koliv, stojim si za svym nazorem!:-) momentalně cestuju a můj pruběh cesty můžete sledovat na twitter.com/m1uan