Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem ročník 1947 a tak něco pamatuji.Dělal jsem nádeníka i velkého šéfa. Vaše úvahy i reportáže z cest jsou skvělé a vůbec mi nevadí Vaše občasné gramatické chyby. Dělám je také i když mám vysokou školu. O to přeci v životě vůbec nejde.

Jen tak dál - tyto informace všichni potřebujeme.V

0 0
možnosti

Člověk bez pohybu nepřežije. Je mnohem lepší než platit za posilovnu vykonávat manuální práci na čerstvém vzduchu, t.j. spojit příjemné s užitečným.

0 0
možnosti
Foto

Manuální práce nikdy nevymře, pokud nevymře člověk. Druhá věc - technika měla nahradit dřinu a zkrátit pracovní dobu. To první se většinou povedlo, to druhé moc ne, protože v součinnosti s politikou některým zkrátila pracovní dobu až na nulu a některým zase prodloužila.

0 0
možnosti

to zevedeni dane by dopadlo jedinym moznym zpusobem - lide a firmy budou ty stroje nakupovat nekde, kde ta dan nebude a pak je docela obycejne privezou sem. pokud si myslite, ze nekdo vyhodi dobrovolne x penez jenom proto, aby "se lidi meli dobre", pak vas zrejme v zivote ceka jeste nekolik nepeknych prekvapeni ...

0 0
možnosti

Stroje vzaly.... stroje jsou zatím neživotné i když vám se to asi nelíbí. Manuální práce bude jen pro nás staré, co ? Co vy se budete válet na Copacabana a starý Ondra bude s Husquarnou v ruce kácet stromy ? Když už nic,manuální práce je důležitá jako boj proti obezitě a diabetu. Jinak vám le dávám karmu, za ty CNC obráběcí stroje, o tom jsem

ještě neslyšel. My v Bruntále máme ještě stroje po Němcích :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
programator, cestovatel, politik teoretik, biker, couchsurfer ale at uz si me predstavujete jak koliv, stojim si za svym nazorem!:-) momentalně cestuju a můj pruběh cesty můžete sledovat na twitter.com/m1uan